Projekt wielostronnej współpracy polegającej na wymianie informacji wszystkim bardzo się spodobał. Umiejętność zareklamowania walorów leczniczych Nałęczowa w najszerszym rozumieniu i przyciągnięcie turystów jest bowiem podstawą funkcjonowania tego uzdrowiska.
Spotkanie zakończyło się poczęstunkiem w Pałacu Małachowskich. Właściciele kwater prywatnych mieli okazję do wymiany doświadczeń i szczegółowego omówienia dalszej współpracy. Przy okazji tego spotkania udało się zmienić wizerunek Zakładu Leczniczego Uzdrowisko Nałęczów SA, który do niedawna uchodził za wyizolowany ze środowiska, działający wyłącznie na własne potrzeby. Dla Nałęczowa istotne jest zjednoczenie sił wszystkich zainteresowanych rozwojem kurortu, aby był znany nie tylko z wód mineralnych, ale też z przyjaznej atmosfery oraz szerokiej oferty turystycznej.
Zakład Leczniczy planuje zorganizowanie podobnych spotkań także z właścicielami restauracji, kawiarenek i sklepów. Celem jest oczywiście zainteresowanie całego nałęczowskiego środowiska wypromowaniem miasta dla wspólnej korzyści.
(Bogóś)