Rozmowa z Adamem Kleczkowskim
Nałęczów jest mocną, jedną z najlepiej rozpoznawanych marek turystycznych w Polsce. Dzięki swojej uzdrowiskowej historii oraz kampaniom reklamowym Nałęczowianki i Cisowianki, dysponujemy olbrzymim potencjałem promocyjnym. Czy dobrze go wykorzystamy – to zależy już wyłącznie od nas, przedsiębiorców, samorządowców i mieszkańców Nałęczowa - mówi nałęczowski inwestor – Adam Kleczkowski.
Kształtując tożsamość narodową u naszych uczniów, w Szkole Podstawowej w Drzewcach kultywowane są tradycje wychowania patriotycznego.
W tym roku już po raz piąty została zorganizowana plenerowa wystawa fotografii w "Jaśminowej".
Z tej okazji do wystawienia swoich prac zostali zaproszeni fotograficy nałęczowscy: Marek Bartkowiak, Paweł Korol, Andrzej Kozłowski, Artur Łyś, Bogumiła Wartacz i Grzegorz Wójcik, członkowie "Klubu Atrium". Należało znaleźć temat, na który każdy z fotografików miałby coś do pokazania. Takim wspólnym tematem okazali się ludzie Nałęczowa.
W 2011 roku Muzeum Bolesława Prusa w Nałęczowie świętuje jubileusz pięćdziesięciolecia swojej działalności.
To, co działo się przez ten czas w salach na parterze Pałacu Małachowskich, jakie inicjatywy podejmowali kolejni kierownicy muzeum "wiedzy Prusa", będzie można oglądać na wystawie czasowej "Pół wieku z Prusem" w siedzibie w Nałęczowie.